E-Belevingsgerichte zorg

Hoe kan je proberen jouw zorg nog beter aan te laten sluiten bij de klant?
In je drukke werkdagen in de zorg, kan aandacht voor de klant soms een zeldzaam goed lijken. Kost de tijd nemen, ook echt meer tijd?
Er moeten zoveel gebeuren, dat het contact met de klant erbij inschiet. Hoe je op een andere manier naar je klant kan kijken en hoe je door kleine zaken belevingsgericht werken, komt in deze vorming aan bod.

Wat kan je verwachten?
Je staat stil bij het inhoudelijk belevingsaspect van jouw handelen.
Je maakt kennis met herstelgericht denken in een kader van positieve gezondheid.
Je leert kennen wat positieve gezondheid is.
Je gaat aan de slag met de casus waar hij/zij initieel voor koos.
We staan stil bij de weerstand die je kan voelen bij het thema persoonsgerichte zorg.
We dagen je uit om na te denken over concrete casuïstiek vanop de werkvloer.

Doelgroep
Medewerkers van zorgorganisaties

Vind vergelijkbare opleidingen

Sector: Woonzorgcentra
Doelgroep: Zorgpersoneel
Rubriek: Omgaan met ...
  Zoek via de links naar vergelijkbare opleidingen
  • Taal Nederlands
  • Aantal sessies 1
  • Prijs 20 euro per module per gebruiker
Inschrijven