E-Klantgerichtheid

Het is een statement dat het klanten in de gezondheidszorg steeds mondiger wordt en steeds meer eisen stelt aan de medewerkers. Vanuit hun klantgerichte en zorgende ingesteldheid hebben verzorgers het veelal moeilijk om grenzen te stellen aan minder verantwoorde of zelfs onverantwoorde eisen. Of zij weten niet hoe ze hun grenzen op een open, eerlijke, volwassen manier kunnen communiceren naar de bewoner. Klantgericht communiceren is dus van groot belang om de bewoner, de familie én de medewerker gelukkig te laten zijn in de organisatie. Ken je klant is dan ook het centraal punt van deze basismodule.

Wat kan je verwachten?
Deze module zal jou verder helpen in het klantgericht denken en handelen.
Je weet wat klantgerichtheid nu betekent.
Je weet wat klanttevredenheid is.
Je weet waarom bepaalde klanten reageren op een bepaalde manier en hoe je daar mee om kan gaan.
Je weet hoe je kan achterhalen wat de klant nu écht wil.
Je weet wat je concreet kan doen om klantgericht te werken.

Doelgroep
Medewerkers in een woonzorgcentrum

Vind vergelijkbare opleidingen

Sector: Woonzorgcentra
Doelgroep: Zorgpersoneel
Onderhoud/keuken
Rubriek: Communicatie
  Zoek via de links naar vergelijkbare opleidingen
  • Taal Nederlands
  • Aantal sessies 1
  • Prijs 20 euro per module per gebruiker
Inschrijven