Vergroot de betrokkenheid van uw medewerkers (tz)

Betrokken medewerkers = gelukkige medewerkers = goede werksfeer = minder verzuim = gelukkige cliënten = …
Hoe merkt u vandaag betrokkenheid bij medewerkers, wat ligt daaraan volgens u ten grondslag, wat is de rol van de leidinggevende hierbij geweest? Wat is ‘betrokkenheid’ idealiter? Wat is er dan zichtbaar in het team, de afdeling, de organisatie? Hoe geraken we daar dan? Welke actie moet de leidinggevende en de organisatie nemen om dit te realiseren?
Dit is een zeer interactieve vorming waarbij we gebruik maken van verschillende werkvormen en materiaal. Op het einde van de vorming hebben de deelnemers voor zichzelf een plan van aanpak voor hun afdeling of functie. Wij nemen ook graag alle mogelijk beschikbare materiaal van uw organisatie mee in deze dag (oa. visie, missie, …).

Vind vergelijkbare opleidingen

Sector: Thuiszorg - PWA - DC
Doelgroep: Leidinggevenden
Rubriek: Leidinggeven
  Zoek via de links naar vergelijkbare opleidingen